Friday, April 15, 2011

Interview kali kedua

13 April 2011 (Rabu)
Persediaan: Sibuk macam mana pun, hati akan sedikit tenang dengan adanya usaha walau tidak seberapa. Walaupun ada banyak taklifan yang menuntut di hari terakhir berada di sekolah tetapi fokus utama ditujukan pada Interview Spp pada 14 April yang lalu.
4 in 1. Buku ringkasan perlu disiapkan untuk dihantar kepada GKSM, persediaan interview yang tidak seberapa berbanding interview Kpm yang lalu, topi itu kerana bekerja di padang bagi Kejohanan Bola Baling MSSK DKBB yang berlangsung 2 hari di sekolah dan skrip jawapan Ujian 2 yang menanti untuk disemak. Kalut. Utamakan yang paling utama.

14 April 2011 (Khamis)
Ruang legar tingkat 2 Hotel Emarald Puteri, Sg Petani. Cantik & kemas. Semua interviewee menunggu giliran untuk semakan fail masing-masing.

Kumpulan pertama sedang di temuduga.
Hampir 1 jam mereka di dalam sana. Entah apa yang dibincangkan.

Kumpulan kedua.
Borang yang bakal diisi oleh penemuduga, Encik Wan Hamzah B Wan Daud
selaku Pengerusi Lembaga Temuduga.


Alhamdulillah~ Segalanya telah selesai. Mohon Allah memberkati tiap langkah yang disusun. InshaAllah. Credit to my dear abah for accompany me. May Allah showers HIS blessing towards you :)

p/s: Syukran kathir buat semua staf di SMKPS yang mendoakan termasuklah cikgu-cikgu, kakak-kakak di pejabat (kak lisa, TQ atas titipan doa ya) juga kakak-kakak pembantu makmal.
Moga Allah merahmati kalian semua...ameen~

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Pregnancy tickers