Saturday, October 3, 2009

Kenangan berpuasa di UPSI

Sedar tak sedar tahun ni, 1430H (2009) adalah adalah tahun terakhir menyambut Ramadhan di UPSI. Dah 4 tahun sambut Ramadhan di sini. Terawih adalah kenangan terindah. Setiap surau kolej-kolej UPSI akan diimarahkan dengan meriahnya. Kalau di Kolej Harun Aminurrashid (KHAR) terawih diadakan di foyer sebab penghuninya terlalu ramai.
Kekadang nak juga berubah angin...terawih di Surau Annur, dalam kampus. Iftar...
Bila dah berjauhan dengan family, kawan adalah yang paling rapat. Berbuka puasa beramai-ramai. Bebudak Biologi sem 7, bila dah nak balik raya baru sibuk nak iftar sekali. Katanya dah sem last, bukan selalu buka puasa ramai-ramai. Kami berbuka puasa di P'your. Walaupun menu tak seberapa tapi kenangannya tetap manis.Persatuan tak di lupa walaupun dah resign. Syukran buat adik-adik yang anjurkan iftar PBA. kenangan terakhir bersama antum =)
Sempat lagi buat bubur kacang untuk semua walaupun assignment bertimpa-timpa. Syukran buat akh Hakim sebab tolong belikan barang-barang untuk buat bubur ye. Insyaallah dapat saham pahala sekali. Duit minyak ganti dengan bubur ye (^^,)

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Pregnancy tickers