Sunday, May 8, 2011

Bila letih...

Terkadang, dalam menyusuri kehidupan yang rumit, semangat menjadi luntur, makin lemah dan makin pudar. Itu fitrah. Jom, caskan semula semangat itu supaya kembali normal dan bertambah. InshaAllah, pasti boleh. Allah kan ada...
"Tekadkan azam dan semangatmu setinggi bintang di langit
dan rendahkan hatimu serendah mutiara di lautan"
Teman...
andainya hari ini aku lemah tanpa bicara
kuatkan aku dengan kisah para syuhada'
Jika aku sedih dan berduka
pujuklah aku dengan nikmat syurga
Tika aku resah merinduimu
ingatkan aku bahawa DIA sentiasa bersamaku

AVOID 3 things for a happy life:
1. Negativity
2. Judging others
3. Imbalance in our life

Let's charge the power of energy~
Memang fitrah seorang hamba, sentiasa lemah dan baharu.
Berusaha menjadi lebih baik, inshaAllah.
Allah pasti bantu.

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Pregnancy tickers